1.Apo hari kini diak? | Sabtu bang.. | salah.. | kok salah? | iyo.. Hari ini tu kamu Cantik ~eaaa.
2. *ngemis* Bang, mintak bang?? Awak alah 3 hari alun makan :( | baru 3
hari.. Aden lah 2 tahun... | alun makan?? | ...alun dpek pacar! |
3. *d konter* bara harago hp ko bang? | 1,5juta.. |
wahh.. 200rb bisa ndk? | bisa... | srius bisa? | ...BISA NDK ANG PAI
DARI SIKO?? | "..."
4. *tilang* priiitt.. ang ndk pakai helm,bayia 30rb | Ptang awk lwat siko
ndk msalah pak? | ywdh b'arti kini ang byia 60rb sm yg patang | -___-
5. Sia namo bang?? | Jeck.. | woww kereennn.. Namo panjang e?? | tukang oJeck.. | -_____-
6. Ohh.. Nani d portugal? Alah pindah nyo? Kok ndk ado nyo ma agiah2 kaba k rumah? :|
7. Morning = pagi | food = makanan.. Jadi Morning food = Makanan pagi
8. Salah satu Nama pemain sepak bola asal portugal yg jdi lirik lagu d indonesia adalah : "NANI bobooo.. Ooo NANI bobooo...
9. Baruak sirkus tu lapeh jon, k rumah ang pai ny | Srius ang din? | iyo..
Td pkai baju itam | pakai speda? | iyo | ITU APAK DEN, COT!! | "..."
10. Way din, kok ang putuih'an senar gitar den?? | maleh den jon.. Nyo selingkuh dang.. | "..." *hening
11. AMAAAAKKK!! Aaaaaaaaa Toloooonnggg!!! ~~\(!!˚☐˚)/ | woy manga ang din?? |
ado Hantu d kamar amak! :'O | ITU KAN APAK ANG MAH NJING!! | "..."
12. *d mall* security : maap yo diak, masuak mall ndk buliah baok pliharaan.. | iKO PACAR DEN NJING!!
13. Idin bilo yo trakhir kali d panggia "Ayank" sm cewek? :\ masih ingek sih, cuman lupo :|
14. News : "di duga JOMBLO, seorang remaja nekat mengaktifkan alarm Hp nya saat lgi sm teman2, lalu pura2 angkat tlpn dri pacar..
15. Td malam bg mimpi lg d pantai Kuta Bali, beb! | Loh.. Kok ndk ajak2? Ohh
jdi gitu pai srang2? Oke mulai kini awak putuih! | "..."
16. *main bola* wasit : "prittt.. Priiittt.. Ang kartu merah!! Manga ang pacik2 ikua cowok den??" | "..."
17. *kmentator bola* seperti nya main mlai Keras y bung? | iya bung, hidup
ini emang Keras bung,cari makan aja susah.. *kemudian curhat* | "..."
18. Eh, aden masuak tipi td dang (˘̯˘) *bangga* | wuiih bayo mah.. Tipi ma tu din? | CCTV supermarket dang.. | -____-
19. *dinner* Diak, itu apo d pipi adiak? | ahh.. Abang romantis lai (ʃ⌣ƪ)
*sangko nio d lap'in* | astaghfirullah, cik iduang diak!! | *mati*
20. Bang, kok raso nasi goreng nyo beda dri yg patang? Patang lamak | hah?
Masa iyo diak? Padahal itu pakai nasi patang mah! | Anjeerr *muntah*


